خالق بازی ps4 مورتال کمبت اگر چیزی در مورد بازی بعدی خود فاش کند در مشکلات زیادی قرار خواهد گرفت

خالق بازی ps4 مورتال کمبت اگر چیزی در مورد بازی بعدی خود فاش کند در مشکلات زیادی قرار خواهد گرفت

بیست و پنجمین دوره جوایز سالانه DICE به تازگی به پایان رسیده است علاوه بر این، فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، یک دستاورد مادام‌العمر دریافت کرد، در حالی که اد بون، مدیر خلاق NetherRealms به تالار مشاهیر آکادمی علوم و هنرهای تعاملی معرفی شد.

 

در مصاحبه ای با Game Informer پس از مراسم اهدای جایزه، بون در مورد بازی بعدی این استودیو صحبت کرد. او گفت که شکستن الگوی دوسالانه این استودیو برای ساخت بازی‌های Injustice و Mortal Kombat منجر به گمانه‌زنی‌های زیادی شده است، اما هر زمان که استودیو بازی بعدی خود را معرفی کند همه چیز منطقی خواهد بود. با این حال، در حال حاضر، او نمی تواند چیزهای زیادی را فاش کند، زیرا این امر او را در دردسرهای زیادی برای آن موضوع قرار می دهد.

 

بون گفت: «وقتی این الگو را شکستیم، گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد اینکه در آینده چه خواهیم کرد وجود داشت. می‌توانم به شما بگویم که دلیلی برای آن وجود داشت، و وقتی بازی بعدی خود را معرفی کنیم، بسیار منطقی‌تر خواهد بود. در این مرحله، اگر چیزی بیشتر بگویم، با مشکلات زیادی مواجه خواهم شد.»

 

اخیراً، اطلاعاتی از یک Mortal Kombat 12 درز کرده است که از طریق یک تصویر مرموز از میز کارمند استودیو منتشر شده است. اینکه آیا این به پروژه بعدی بون تبدیل می شود یا خیر، باید در این مرحله مشخص شود  Mortal Kombat 11 . هم در بخش انتقادی و هم در عرصه تجاری بسیار خوب عمل کرده است، با بیش از 12 میلیون نسخه در سراسر جهان .

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/3f7d

خبرنامه بازی ها

گالری